Accepterad samme | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samme

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: samme

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/-Samme-

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? samme#2241

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Medo hassan och är 20 år gammal. Han är invandrare från Somalia men pratar väldigt bra svenska för att ha varit i Sverige i 10 år. Medo har haft svårt i livet, han har gjort diverse brott man kan göra och han har inte så mycket empati i skallen. Skulle säga att Medo är lite kriminell men försöker bättra sig. Hans intressen är att umgås med polare o dricka bärs eller tända på en feting o bara mååå. Sedan gillar han skriva låt texter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag kommer bidra med bra rp och roliga stunder på servern, sen tycker jag att folk bara spelar för bilar o vapen typ. Ja rpar för att ha skoj.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag tycker den är bra och har mycket spelare dygnet runt. Sedan äre bra scripts ni har!

Hur många timmar har du på FiveM? 528

Hur hittade du Multistaden? Genom att kolla servrarna med mest spelare.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Tror jag har blivit bannad 1 dag, men det ska inte upprepas igen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan server.

Godkänd, du kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Låser och arkiverar.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka