Nekad Samme.1.0 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
614
Reaction score
35
Blacklist-referens
ID: 754 — Tredjepartsprogram
Anledning: har fusk igång på stream
Personal: ZeRo_Br1ks
Datum: 2026-04-03
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var ute och rullade med mina polare och sen hoppade vi ut och skjöt, när vi skjöt så råkade jag skjuta genom en bil och det hoppade support och så fick ac en varning på mig så blev jag pc chekad och de hittade inget. Efter en dag eller två så skulle jag visa ett klipp för mina grabbar i gäng vc, och det som hände då var att jag råkade få upp min eulen meny så jag fick med de på stream och kakan140 hoppade support på mig. Efter ett tag så blev jag kallad till support men kunde inte komma pga firande av min kusin. Och nån minut efter så blev jag blackad från dc samt unive. Efter det så valde jag att lägga ut unive montage för att smutskasta serven vilket jag vet att jag inte skulle gjort något av det.

Tar du ansvar för det som hände? Japp, jag tar 1000% ansvar för det jag gjorde, jag var medveten om att jag fuskade och la ut montage.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte fuska alls eller göra något form av motage/något som smutskastar unive och deras spelare.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag kommer skärpa min rp nivå och tillföra liv och rilighet till unive och även komma med nya ider på saker och vara en stor del i nya scenarion och saker som händer på unive för att hjälpa serven och comunitit till en annan nivå

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej har inga men de finns nog i loggs

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka