Nekad Samme.1.0 | Ban Överklagan [ZeRo_Br1ks]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Ban-referens
fivem-motor-156 — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: riktar när han blir riktad på
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag hittade en grabb som åkte runt i oppsens gängbil, vi komunicerar lite och kommer fram till att båda vi ska sälla in och ut bilarna. Vi åker mot ett garage som ligger vid alkohol butiken i sandy och så ställer jag in min bil först för att han sedan ska göra det, när jag ställde in min bil så hör jag hur en dörr öppnas (hans bildörr) och då så är jag fortfarande inne i garage menyn i spelet och försker tabba ut ut den, men de som händer då är att han riktade mot mig och jag kom inte ut ur menyn. Jag tänker snabbt och riktar först en gång snabb och sen så riktar jag igen o skjuter 2 skott som treffar hen i huvet så han dör, kort därefter så väljer jag att springa ifrån platsen.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Japp, det gör jag efter pratade i support och kollade på det klippet som de bifåpgade till mig så tar jag ansvar för det jag gjorde och förstår att JAG gjorde fel i scenariot och skjöt han i huvet och dödade han istället för att jag tog upp mina händer.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Japp, det jag skulle ha gjort är att ta ansvar för en bra rp och tagit upp mina händer o rpa på att jag var i underläge och låtit han ta mitt vapen o mina pängar istället för att ha en dålig rp o skjuta han i huvet.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans för att jag ska utväckla min rp och kunna förlora ett scenario och spela för motparten i en kidnappning och bara ha rpar vidare på det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp så klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka