Accepterad Samme.1.0 | Ban Överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samme

Vem var det som bannade dig? Nekkan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-04 200038.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag sa att de kommer att bli nedstängda

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en till skulle åka upp till vårat gäng och då så ser vi en vit lambo och då frågar vi vilka det är och då såger det att de är aztekas och då så börjar vi att prata lite. Och mitt i allt så kommer det en som de hade krig med, och en som hade hetsat lite mot oss också. De börjar att jag han och jag börjar att följa efter det. Efter ett tag av jakt så går hans bil sönder och då så hoppar jag ut och börjar att rikta samtidigt som de andra i aztekas gör det med. Vi riktar på han och skjuter han i benen. Han trillar inte eller rpar inte på sina skador utan fortsätter bara att springa vidare som inget. Efter några skott så trillar han ihop och dör. När han gör de så kommer jag fram till han och skjuter han i huvet några gånger för att kolla så att han verkligen var död. Efter de så hoppar jag in i min bil och vi börjar att åka lite. När vi gör de så ser en i min bil att han tar upp sin mobil (bossen i cosa nostra). Och då så väljer jag att backa och skriva i ooc du åker på den. Och efter de så säger jag att han är cp och att han gäng kommer att stängas ner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en bra ban som nekkan gjorde, jag fattar att han la den då jag sa halv ooc ig. så jag tycker att han la den precis rätt på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad, och den senaste var med ooc ingame, men då då var de för att jag sa ta hans skostorlek för att han åkte in på sjukan när vi hade jagat han i typ 5 minuter och han viste att vi jagade han. Och de kommer jag inte göra om. En till ban jag har fått var för fearp och då var det att jag hoppade ut på 10+ poliser och började att skjuta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle inte ha börjat att säga de ig utan jag kunde ha skrivit de ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska säga ooc saker ig, men ni kanske tycker att de låter lite sådär för att jag fick en ban för det innan, men den förra gången viste jag inte att man inte fick säga det för att alla gjorde det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ha en trevlig kväll eller dag nekkan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka