- Meddelanden
- 611
- Reaction score
- 35
Ban-referens
fivem-turbo-bu50 — FiveM, Utgår 2026-04-08
Anledning: Loggar mitt i scenario när polisen skulle ta honom
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var ute o klev o sen kom pappa o bad mig stänga av för o äta, medans jag var jagad av polisen , jag hoppade ut o smällde föraren och sen drog jag internättet för att pappa blev arg på mig, o som alla hade gjoirt så måste jag lixom logga om ens pappa blir arg på en o då drog jag internettet.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för de som hände och jag fattar till 1000% varför jag fick denna bannen och jag anser att de gjortde rätt som bannade mig
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Asså jag hade inte riktigt något annat val hade behövt c logga oavsett, men de jag skulle kunnat göra är att låta de gripa mig o säga att jag skujlle ner o äta så att man hade kunnat ta de sen.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag inte kommer göra om det och bidra till en annan typ av rp (en bra rp) där man inte c loggar samt håller på med en problematisk rp så som jag gjorde då att c logga i ett scebario där jag precis hade hoppat ut o dödat en polis.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp, jag fattar detta till 100%