Accepterad Samme.1.0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Aktiv Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samme

Vem var det som bannade dig? Brister i sunt förnuft

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-11 192341.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig, för Brister i sunt förnuft. Först så var det att vi hoppade ut vid en oneway och bara gick för att döda han som körde bilen. Och andra fallet var att vi var i en aktiv skottlåsning så kom de en sjukvårdare och började att vårda de vi hade krig med. VI väljer då att stanna kvar för att kidnappa bossen som stod där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en åkte på en prio, där vi ser en bil som tidigare har skjutit mot oss några dagar innan. Vi väljer att lägga oss lite bakom alla bilar, det tar ett tag innan de åker ner mot en woneway så krockar en av våra bilar och då så tar vi deras plats i jaget. Vi väljer att hoppa ut när de kommer fram till onewayn och då så kommer de inte ner till den, så jag hoppar ut med sikte på att döda han som körde bilen istället för att skjuta däcken. I andra fallet så var det för att vi var och skjöt och då så fick vi alla och då så kom det en sjukvårdare för att hjälpa de. Så då tänkte vi att vi skulle vänta på att de skulle få hjälp av sjukvårdaren, och att de skulle kunna laga bilen så att de kunde åka så att det blir jag. Men då så säger en av våra om vi skulle kidnappa de, och han som sitter i min bil säger att vi ska åka fram. Jag säger att vi inte ska de, men han säger ju vi tar de, det är bossen i kartellen. Jag går till slut med på det och vi åker fram. Han började att rikta, men jag väntade kvar i bilen. De började att skjuta, och då så väljer jag att hoppa ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna är inte felaktig, då jag fattar att jag får en ban på Brister i sunt förnuft, då jag väljer att hoppa ut på han och skiter i att skjuta däcken

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett bra tag sedan som jag blev bannad, men båda gångerna som jag kommer ihåg var för ooc ig. Och första bannen var för att en körde in i sjukan när vi jagade han, och jag blev arg för de och valde att säga ta hans skorstolek ig. Andra gången var för att en boss fearpa och power gamade, och då så sa jag att de skulle bli nedstängde. Och nu så har jag slutat att prata ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, första så skulle jag kunnat ha skjutit däcken och väntat på att de skulle krocka. Och andra gången skulle jag bara sagt nej och bara åkt iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. att man inte ska kampa (åka fram och tillbaka när en sjukvårdare hjälper de). Och andra gången att jag alltid ska försöka gå för att inte döda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka