Accepterad Samma | Ban Överklagan [DGN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samma

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/8wit/

Ditt Hex-ID: 1100001492794c9

Vad är din discord tagg? nightmares25

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Staffsen valde att banna mig för jag bröt emot en rätt så enkel Regel. Jag bröt emot en utav grundreglerna vilket är Lall. Jag lallade väldigt grovt och det resluterade då i "Grov lall". Dem valde att banna mig för att jag gjorde fel och det är något som jag kan hålla med dem om. Jag tror dom valde att banna mig för att jag och min vän lallade och jag lallade väldigt grovt. Vi lallade vid ett gänghus och jag lallade på ett grovt sätt. Jag tog lallet till en värre nivå som bidrog till en sämre RP vilket gjorde då att det resulterade i Grov lall. Staffsen valde att banna mig för jag gjorde fel helt enkelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var vid ranchen där hans gäng bor. Vi stod och tog det lugnt och gjorde inget speciellt. Vi gjorde inget speciellt på ett tag och stod helt enkelt bara stilla. Min vän slår mig sedan då på lall och lallar allmänt. Han började springa efter att han slog mig för att han fattade att jag skulle så tillbaka eftersom att man inte bara slår någon. Vissa slåss tillbaka om någon slåss emot en och det var det som jag skulle göra. Jag skulle slå han men han började springa. Jag sköt han i benet och började stampa på han. Jag sköt han i benet så att han ramlade för att sedan kunna stampa på han. Jag slog han inte så att han dog. Jag och han blev bannade efteråt eftersom att det var jävligt dålig RP och väldigt grovt lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår Staffen som bannade mig. Det var helt och hållet jag som hade gjort fel och det var väldigt dålig RP. Jag lallade grovt och det tar jag på mig. Helt och hållet mitt fel och jag gjorde fel. Att skjuta sina egna vänner och bidra med en sådan låg RP nivå är inget som ska förekomma på Unive. Unive är seriös RP och förstår helt och hållet varför jag blev bannad. Jag blev bannad rätt och hade gjort fel. Jag skulle inte bidragit med en sådan låg RP nivå och skulle inte lallat på det där sättet. Jag gjorde helt och hållet fel. Det har ingen betydelse om jag dödade honom eller liknande. Det var själva RP nivån och nivån överhuvutaget. Väldigt omoget gjort och jag gjorde fel allmänt och därför är jag bannad i nuläget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte många tidigare bans. Har blivit bannad runt 7-8 gånger är jag ganska säker, max 10 gånger iallafall. Jag har inte blivit bannad mycket vilket är ett bevis på att jag faktiskt har en bra RP nivå bara att det jag bevisade just på denna bannen var bedrövligt. Jag brukar alltid lära mig utav mina bans och försöker alltid att se det positivt. Jag ska lära mig och det är syftet att jag ska lära mig när jag blivit bannad. Det är för att regelbrottet jag tidigare gjorde inte ska förekomma igen och det ska kunna bevisas att det inte ska förekomma. Det är igenom banöverklagningar, man ska förklara att man faktiskt förstått vad man gjort fel, hur man kan förbättrat det och hur man har förbättrat sin RP utifrån bannen. Jag har blivit bannad väldigt få gånger vilket som sagt är ett tecken på att jag kan RP'a. Som sagt bevisades det inte här och det är något som var dåligt gjort utav mig. Jag lär mig alltid av mina bans och försöker alltid att lära mig. Bara för jag blivit bannad få gånger är inte det en ursäkt. Vissa fall gör man fel och dem felen får man stå för. Jag förstår helt och hållet när jag gör fel och försöker alltid lära mig så mycket jag kan för att jag inte ska göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag tänker på mig helt och hållet i det här så kunde jag definitivt höjt RP nivån. Jag hade inte behövt sjunka så lågt som min polare gjorde bara för att han bidrog till Lall. Jag kunde skött mitt och som SV så hade jag kunnat be han OOC att bete sig. Jag hade kunnat sagt åt han bestämt att Lall inte ska förekomma och att det han håller på med borde sluta genast. Jag som SV borde tagit ansvar och betett mig. Något jag hade kunnat gjort är att som sagt inte sjunka så lågt som han gjorde och försöka slå han tillbaka. Någonting jag verkligen inte borde gjort var att skjuta han. Där sjönk jag lägre än han och jag ska vara en Servervakt. Jag borde definitivt uppfört mig bättre och borde ha förstått bättre. Jag borde visat en bättre förebild. Jag hade kunnat helt enkelt vara en bättre förebild och Servervakt i sig där. Jag hade kunnat kicka han för hans lalliga beteende innan allt började eskalera. Jag hade kunnat struntat i att skjuta honom i första början. Det var extremt dåligt gjort och var en väldigt låg nivå. Jag hade kunnat struntat i att stampa honom efter skottet och hade kunnat bara strunta i det totalt. Jag borde fokusera på mig och min RP och inte sjunkigt så lågt som han gjorde, bara för han slog mig måste jag inte sjunka lika lågt och slå tillbaka och bidra till en dålig RP nivå. Jag hade kunnat skötit det bättre och speciellt som SV. Jag borde vetat bättre överhuvudtaget..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart. Det är syftet att jag ska förstå vad jag gjorde fel och lära mig. Jag har definitivt lärt mig och detta kommer inte förekomma igen. Jag har lärt mig att jag inte ska bidra till Lall och att detta lallande inte är okej. Jag har lärt mig att det jag gjorde var fel och att Lall är något som vi Servervakter jobbar mycket med. Servervakter är med om mycket Lall, därför är det viktigt att vi inte bidrar till det, vilket är något jag har lärt mig och har lärt mig att jag som Servervakt inte ska bidra till Lall framöver. Jag har lärt mig att man inte ska skjuta vid gänghus och speciellt inte lalla på det sättet som att man skjuter sina egna vänner. Det ska inte förekomma Lall och detta var en låg nivå ifrån mig. Jag har lärt mig att jag ska höja min RP nivå drastiskt nästa gång. Jag har lärt mig att jag ska steppa in i SV rollen i det där sammanhanget nästa gång och säga till om att det han gör är fel, även om han är min vän eller inte. Jag ska oavsett vad steppa in och säga till att han gör fel och att han bidrar till Lall. Jag har lärt mig om vad jag gjorde fel och hur jag kan förbättra och vad jag borde gjort annorlunda. Framför allt har jag lärt mig att jag inte ska göra om detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka