Accepterad SamG12 | Medlem ansökning [Felix.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SamG12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam Ghalaei

Vad är ditt discord namn? Samkooo#2661

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter robert karlsson och kallas för robban, han är född 1987 och har bott i stockholm sedan han var liten. Han har en lillebror som heter jonas karlsson och han är polis just nu. Robert flyttade ifrån stockholm med sin bror jonas när han var 30. Han flyttade för att han inte trivdes där. Men det var bara att han visste inte var han vill flytta. Men sedan kom han fram till vilken stad han ville flytta till. Staden hete unive och det kändes som han skulle trivas där. Men när han kom till unive märkte han att det var ganska stökigt där. Han ville då bli polis. Robert håller på att plugga till polis just nu och vi får se hur det kommer gå med han i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med massa roligt, som t.ex senarion som båda perspektiven kommer ha kul i. Jag kommer bidra med skratt och att dom jag rpar med kommer känna att jag är en bra person. jag kommer äve bidra med mina erfarenheter inom roleplay och i fivem. jag har spelat helt okej mycket fivem och vet hur man ska göra i olika senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha kul, och att man inte behöver vinna

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom att jag skrollade i server listan och såg att det var många online, + att min vän gav mig ett tips

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka