Nekad philipp | Medlem ansökning [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philipp

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? philip sagström

Vad är ditt discord namn? philipssss.

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: robert roberts 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? knegare, rolig, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Robert roberts växte upp som ett bra men även litet busigt barn, meningen var aldrig att han skulle bli rik eller något sådant. Robert var inte bäst i skolan men kom ändå ut med hyfsade betyg. nu för tiden håller robert på med bygge samt skattjakt på fritiderna då han gillar att bygga men även att åka båt. men nu så vill robert testa något nytt han vill komma in i brancher som maja lisas och mekonomen. men för det så måste han gå en lång väg och det längtar vi efter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig rp som gynnar alla, samt att hjälpa ny in flyttade och visa dem hur man ska göra och vad man inte ska göra. Jag bidrar också med en seriös rp men ibland kan jag skoja till det lite så det inte blir helt galet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? detta betyder att du gynnar deras rp t.ex om du blir rånad så måste du fortsätta rp fast i fear rp och göra så som dem säger.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte ännu och har inte planerat att göra det än

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sundförnuft som bygger på rimlighet, respekt och hänsynt. även övergrepp där vi inte tolererar övergräpp samt tafsningar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat fivem in några år men bara på amrikanska servrar där jag var högt uppsatt i båda admistrativa och polis positioner, har även med hjälpt med bra rp för att göra servern rolig och spel bar

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka