Nekad SamFag | Medlem ansökning [Waller407]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SamFag

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sam fagerlönn

Vad är ditt discord namn? haribo1338

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Jag är en ung och ambitiös person med en passion för rättvisa och ordning. Uppvuxen i staden har jag alltid fascinerats av polisarbete och att bidra till ett säkrare samhälle.
Jag är energisk och entusiastisk när det gäller att lösa problem och hantera situationer. Att ta itu med utmaningar och hitta konstruktiva lösningar ger mig stor tillfredsställelse. Dessutom har jag en empatisk sida och är alltid beredd att lyssna på andra för att förbättra rpn.
Genom mitt engagemang och vilja att göra gott tror jag att jag kan bidra till serverns RP genom att skapa spännande interaktioner och utveckla min karaktär i samarbete med andra spelare. Att utforska olika scenarier och samtidigt stödja gemenskapen är något jag ser fram emot att göra på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagemang, kreativitet och en vilja att skapa spännande och realistiska scenarion, på servern. Jag är öppen för att delta i olika berättelser och utveckla min karaktär på ett sätt som berikar serverns RP. Dessutom är jag villig att samarbeta med andra spelare för att skapa intressanta och realistiska scenarion som förhöjer upplevelsen för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar på ett sätt som främjar den andra spelarens karaktärs framgång eller vinst i en given situation inom rollspelskontexten. Istället för att bara fokusera på din karaktärs framgång eller vinst, strävar du efter att göra berättelsen mer dynamisk och intressant genom att ge motståndaren möjligheten att lyckas eller uppnå sina mål.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Powergaming Undvik övermänskliga handlingar som inte är rimliga inom rollspelssammanhanget. Metagaming: Använd inte information som din karaktär inte skulle veta genom spel eller kommunikation utanför spelet. Sunt förnuft: Använd sunt förnuft i alla interaktioner och agera realistiskt baserat på din karaktärs personlighet och miljö.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel. jag har rpat på americanska serverar förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget mer mvh sam

Nekad, Skapa struktur i texten och skriv inom ämnet på varje fråga!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka