Nekad Jag heter hh | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jag heter hh

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Jag heter hh

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karlsson 2000-10-06

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lyhörd, ansvarstagande, engagerad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har en genomtänkt bakgrund präglad av erfarenheter och lärdomar, och framtidsplanen är att bygga vidare på dessa för att skapa långsiktig utveckling och meningsfullt RP på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att vara konsekvent i mitt rollspel, ta initiativ till välgenomtänkta scenarion och skapa engagerande interaktioner som gynnar både min karaktär och andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ibland låter motparten lyckas i ett scenario för att handlingen ska bli mer realistisk, spännande och rättvis, vilket gör spelet roligare för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja ha gjort det jag gjorde va att sök igenom en död kropp det va dumt av mig kommer inte gör om det igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Var lojal mot servern och dess värderingar, delta aldrig i destruktiva beteenden, varken direkt eller indirekt. Var resonabel i ditt samarbete med staff och sträva efter lösningar där du också kom ihåg att staffen alltid har det sista ordet. Använd inte communityt eller servern som ett sätt att tjäna egna pengar på, detta är brott mot både serverns regler men kan också leda till andra rättsliga konsekvenser.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad ansökan
Anledning: 24h väntetid efter nekad medlemskaps ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka