Accepterad SamFag | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SamFag

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? haribo1338

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Namn och efternamn: Erik Lundström

Uppväxt/Bakgrund: Erik Lundström föddes och växte upp i en liten by i Norrland. Hans barndom präglades av den natursköna omgivningen och de stränga vintrarna. Föräldrarna drev en liten gård, vilket innebar att Erik från tidig ålder fick lära sig hårt arbete och vikten av gemenskap. Under tonåren flyttade Erik till Stockholm för att studera ekonomi på universitetet, men han fann sig snabbt dras till stadens underjordiska racing-scen.

Intressen: Erik har alltid haft en passion för bilar och motorcyklar, något som ledde till att han blev en skicklig mekaniker och en talangfull förare. Utöver detta är han intresserad av friluftsliv, vilket han använder som en tillflykt från stadens stress och kriminalitet.

Känslor som karaktären har: Erik är en person med starka känslor för rättvisa och lojalitet. Trots att han ibland befinner sig på fel sida av lagen, försöker han alltid agera efter sin egen moraliska kompass. Han känner ofta en inre konflikt mellan sitt begär för spänning och hans vilja att leva ett hederligt liv.

Framtidsplaner: Erik drömmer om att en dag kunna starta en egen bilverkstad och lämna det kriminella livet bakom sig. Han hoppas också på att kunna hjälpa andra ungdomar att hitta sin väg i livet, bort från brott och destruktiva banor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en komplex och dynamisk karaktär som kan skapa intressanta och engagerande scenarion för andra spelare. Genom Erik kan jag bidra med allt från intensiva biljakter till djuplodande rp csenarion som utforskar moraliska dilemman och personliga konflikter. Min erfarenhet inom rollspel gör att jag kan improvisera och anpassa mig till olika situationer, vilket bidrar till en mer levande och varierad spelupplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man, i rollspelsammanhang, sätter scenen och handlingen framför sin egen karaktärs framgång. Detta betyder att man ibland måste låta sin egen karaktär förlora eller hamna i en ogynnsam situation för att skapa en bättre berättelse och ge andra spelare en chans att glänsa. Det handlar om att prioritera det kollektiva nöjet och berättelsens utveckling framför personlig vinning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Här är några exempel: Metagaming: Det är förbjudet att använda information som din karaktär inte har tillgång till inom spelet. RDM (Random Deathmatch): Det är inte tillåtet att döda andra spelare utan en giltig rollspelsmässig anledning. Fail RP: Du måste agera realistiskt och enligt din karaktärs bakgrund och personlighetsdrag. Att bryta mot denna regel innebär att du beter dig på ett sätt som inte stämmer överens med din karaktärs roll.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har lite spel erfarenhet då jag har spelat på flertal servrar, de flästa engelska, därför tänker jag spela unive, efter som at den är svensk och serut att ha bra rp med bra regler.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar rollspel och att skapa spännande berättelser tillsammans med andra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka