Nekad saman | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saman

Icke Medlem
Meddelanden
233
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Saman

Vad heter du på discord? saman#8794

Ange ditt födelsedatum 14 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill vara en del av staff teamet och komma närmare min dröm att kunna hjälpa folk på bästa enklaste sätt,jag vill ha tillgång till att flyga runt och hjälpa folk när de behöver ex.Nycklar,hjälp med buggar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag är kapabel till detta jobb eftersom jag kommer vara en bra förebild och en mycket omtyckt person av både staff teamet men och våra rpare som kör på just unive.Jag anser att som medlemskaps ansvarig så måste jag visa ansiktet utåt för vad unive är och hur vi behandlar folk.Då jag kommer vara en av den första personen som de som vill bli medlammar träffar.Jag kommer visa ett mycket positivt del av mig själv och ta gott hand om våra medlemmar och de som just ansöker till att få bli medlem på just unive.Jag anser att mitt jobb som medlemskaps ansvarig är mycket viktigt inte bara genom att acceptera och neka ansökningar men också hjälpa de som behöver hjälp i våran stad de som vill ha hjälp med problem,buggar och personer som begår regelbrott.Jag kan de flesta commands ingame som behövs för detta ansvar och jag kan också mycket om hur man svarar folk på medlemskaps intervjuer både skriftligt men också muntligt.Jag kommer ge råd och tips på vad de kommer behöva förbättra men också vad de borde undvika.Jag kommer vilja få in bara de som är kapabla till rp och de som verkligen försöker.Jag anser också att jag borde ge folk chanser som unive redan gör genom att låta folk läsa igenom enkel information på forumet för att kunna plugga inför muntliga och skriftliga.Jag anser att unive är en plats för personer där de kan utvekla sitt rp och träna på deras svagheter bara ifall de kan grunderna inom rp.Det är här min roll kommer in som medlemskaps ansvarig då jag ska kontrollera att personerna kan grunderna inom rp och just svensk rp där vi har ganska enkla regler som är svåra att bryta mot.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag måste bemöta folk med respekt detta kommer vara mitt jobb och vad teamet kräver från mig som får en sån stor uppgift inom unive. Jag ska ge folk chanser men inte om jag anser att de är inte klarar av denna rp nivån vi söker på unive. Jag kommer ge folk råd och exempel på vad de kan utveckla inom deras rp och inom deras medlemskaps ansökningar. Jag ska inte bara bemöta folk med respekt i medlemskaps intervjuerna men också när de behöver hjälp ingame det är där min perm /noclip kommer in som mest då jag kan flyga runt kontrollera omgivningen men också servern.Jag kommer ha mycket respekt för våra olikheter och skillnader på våran stad jag ska med all min makt försöka hjälpa våra mycket smarta personer som väljer just att bli medlem på unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det är stor skillnad med att vara medlem på unive särkillt som man har varit icke medlem du öppnar mycket nya mögligheter som att kunna jobba på olika företag som är mångas dröm att kunna vara med i staden och bidra på positiva sätt.Det kommer komma mycket mer ansvar på dig som du måste sköta på ett bra sätt för att vara en förebild till de icke medlemmar.Att vara medlem på unive är stor skillnad till att vara icke medlem då du kommer kunna vara med i många fler scenarion och vara en del av de.När du är medlem på unive klassas du också som en person som kan reglerna och därför uppskattar vi inte att du begår några regelbrott då vi har gett dig tillit att vara med i staden och kunna påverka.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att på unive ska man kunna de grundläggande reglerna och normerna.Man ska veta att man rdmar och vdmar inte folk på våran stad eftersom vi är endast på fivem för att skapa scenarion och roliga där vi alla har det bra inte att någon ska döda eller göra något mot dig utan anledning.Man ska också veta att vi inte förstör scenarion utan endast går med i scenarion för att göra de bättre.Mina krav och unives krav är lika eftersom jag anser att unives krav är ett perfekt exempel på hur man ska rollspela som person i en seriös och rolig server på fivem.Mina krav är enkla inte förstöra eller påverka servern och scenarion på ett negativt sätt.Detta krav är inte ett måste men kan vara bra om man uppfyller detta krav som är att man har någon slags erfarenhet med svenska rp serverar ifall man inte har det så är det lugnt då vi rpare och staff team är här för att visa dig vad rollspel är och vilken perfekt server unive faktiskt är så att du kan hålla dig till vårat community och inte behöver gå med i en annan svensk server.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag anser att jag kommer ha mycket ansvar när jag blir medlemskaps ansvarig då det är jag som accepterar och nekar folks medlemskaps ansökningar.Jag kommer vara den som beslutar ifall personen är kapabel till att få rollspela som medlem på unive.Jag har givetvis inte bara tillgång till att acceptera och neka ansökningar på unive jag kommer också ha tillgång till no clip och andra perms som jag ska använda på ett mycket respekt fullt sätt och inte kommer abusa mina perms på något sätt.Jag kommer också vara ansiktet utåt för just denna person som vill vara medlem på unive då jag måste visa respekt och känsla+ hänsyn till denna människa.Eftersom jag kommer vara den person på forumet som nekar och accepterar folks medlemskaps ansökningar så kommer jag ha mycket bra skäll till att varför jag just idag nekade eller accepterade denna ansökningen.Jag anser inte att det är okej ifall jag nekar någon utan bra skäll då jag nekar en människa till kanske hans dröm utan förklaring till varför jag valde att neka hen.Jag vet också konsekvenserna ifall jag missbrukar mitt förtroende av staff teamet men också de som rpar jag anser att ifall jag missbrukar eller förstör servern på något sätt så är jag inte kapabel till detta jobb med all respekt.Detta är inte menat att jag ska göra något men att jag vet vad som händer och visar all hänsyn till konsekvenserna som jag tycker att rätt .

Hur ser din aktivitetet ut? Under vardagarna så brukar jag vara hemma och spela 17:00 och sluta spela ungefär 22:00-24:00.Men under helger och lov så brukar jag inte göra så mycket annat än att spela eftersom jag brinner för rp då man kommer i kontakt med riktiga svenska människor.Under helger och lov så brukar mina spel tider se ut såhär 12:00 till 01:00 dessa tider är ganska mycket mina exakt tider när jag spelar då jag brukar spela på dessa tider regelbundet.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill jätte gärna må mitt mål som är att vara en stor del i staff teamet med att hjälpa folk som behöver oss staffs.Nu är jag servervakt men jag känner att jag inte kan göra mycket mer än ungefär 5 commands som inte är tillräcklig för hur mycket jag brinner för att hjälpa folk.Jag vet också att folk som flyger runt i no clip och kollar runt i staden är viktiga då vi servervakter inte är kanske med i alla scenarion som händer och där det händer regelbrott.Jag vill fånga alla som begår ett regelbrott på bargärning och ge de ett ett respektfullt straff som de förtjänar för att de har förstört servern eller scenarion som folk vill ha roligt i. Jag kan bevisa mycket mer muntligt och då får ni också reda på hur min personlighet är genom röst och ord.Min ålder kanske inte låter jätte intresserande men min röst är sjukt seriös och detta är inte något jag bara säger utan jag är också seriös

Senast ändrad:
+++++++rep väldigt bra rp och är alltid väldigt aktiv och mogen

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka