Salwinz | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Salwinz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 16 Mars 2006

Vad heter du på discord? Salwinz#0992

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 103

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2-5 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? minst 2 timmar

Hur många timmar har du på FiveM? 103 timmar

Vad heter du? Sam Andersson

Hur gammal är du? 23

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill bli anställd för att jag tycker att det ser ut som ett roligt yrke, jag vill försöka skydda samhället och känna att jag gör någon nytta till det.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag är en väldigt bestämt person, jag kommer jobba stenhårt, jag kommer vara i tjänst så mycket so möjligt, jag jobbar inte bara för pengarna, jag har tyvärr inte jätte mycket erfarenheter inom yrket. Men jag är en snabb lärd person.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej, det här är helt nytt för mig.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? I Radion ska man prata lugn, prata så kortfattat som det går men ändå så all som lyssnar förstår, och inte skrika i radion.
Några kodord som är bra att veta och kunna.

Kom- När man har pratat klart och väntar på att någon annan ska prata.
Slut Kom- När man har pratat klart, och väntar på ifall någon annan vill tillägga något.
Klart slut- När man har pratat klart och är klar med hela konversationen.
Upprepa- Om du vill att någon ska upprepa det dom sa.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man följer order, man jobbar tillsammans som ett lag med sina kollegor, använder vapen för att skydda sig själv eller andra, man ska jobba för att skydda sitt samhälle. Och man ska inte dra sitt vapen för något litet.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag skulle lugn säga till personen att ta ner kniven och försöker få personen att släppa och låta ''gisslan'' gå. Jag skulle försöka tillkalla fler enheter men om det inte går får jag försöka förhandla med personen, säga kanske att gisslan ska gå. Vi kan säga att om du släpper gisslan så får du gå utan att vi följer efter personen.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag springer dit och försöker stoppa och skriker ''UPP MED HÄNDERNA, KLIV UNDAN FRÅN PERSONEN''. Och om han inte lyssnar och fortsätter misshandeln så kommer jag ta upp tazern och ge han en sista varning och om han inte lyssnar så kommer jag skjuta honom med tazern. Och där ifrån sätta på honom handbojor och tillkalla polis för att ta medgärningsmannen till polisstation och tillkalla ambulans till den misshandlade personen.

Har du några andra frågor? Nej
 
Tillbaka
Top