Nekad Salioz | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Salioz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199148195517/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Max x#3539

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär har haft en väldigt tuff uppväxt, struligt hemma och har aldrig haft någon riktig ro i kroppen. Hela tiden har det varit så som något, mycket bråk krimnalitet. Har levt väldigt desktruktiv för att nu börjat få iordning på allt och en ljus framtid. Mycket ilska, men ändå funnit någon sorts glädje nu i äldre år. Kriminaliteten den här karaktären hade i början har däremot gått vidare till en mer organiseradkriminalitet. En mycket lojal kille.

Intresserad av bilar, vapen. Även människor, psykologi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har en ganska seriös RP, samt att jag vill ta steget upp i trappan och utveckla min RP. Jag tror på det här om att kan man ha en bra RP online, på en server där andra har en bra RP så blir det så automatiskt i verkligheten. Tror jag kan dra nytta av det.

Har spelat mycket RP på garrys mod också, så har RP vana.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar så seriöst och sjukt bra på ett sätt som passar mig. Samt hur adminsen sköter sitt, såg ett YT klipp ägaren hade spelat in och föll för den seriösheten direkt.

Hur hittade du Unive? Youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ta det till en nynivå, på ett seriöst sätt och bättre än jag gjort innan. Även hitta andra som är seriösa i sitt RP. Något att komma hem till på kvällarna helt enkelt, något som är kul och bekvämt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli ännu bättre på att samtala och ha roligt. Försöka ha så bra RP jag bara kan för servern/ andra spelare och min egna skull.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej laddade nyss ner GTAV och FIVEM. Har spelat de innan dock.

Kan stänga den här, har inte hunnit komma in på servern en ända gång ännu. Ledsen för jag inte läst på tillräckligt. Trodde man var tvungen att vara white-listed för att komma in.

Tillbaka