Nekad Cheeseyrock | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Cheeseyrock

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: max olsson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,omtänksam,kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Max växte upp i en liten kuststad i Sverige med konstnärliga föräldrar – mamma var musiker och pappa målare. Hemmet var alltid fyllt med kreativ energi, och Max fick tidigt ett intresse för både konst och att hjälpa andra. Han har alltid varit den som får folk att skratta och må bra, och han älskar att hitta roliga, kreativa lösningar på problem. När hans mamma blev sjuk var det Max som tog på sig ansvaret för att hålla ihop familjen. Det lärde honom mycket om att vara omtänksam och pålitlig, men han glömde aldrig bort sin humor och positiva inställning. Max drömmer om att kombinera sin passion för att hjälpa andra med sin kreativitet. Han vill bli terapeut, men inte på det vanliga sättet. Han tänker sig en plats där folk kan bearbeta sina känslor genom konst, musik och skratt. Han studerar psykologi och kreativt skrivande för att en dag kunna starta ett kreativt center där folk får uttrycka sig fritt och känna sig förstådda. Max vill också resa för att lära sig mer om världen och andra sätt att hjälpa människor. På sikt hoppas han kunna skriva en bok om sina erfarenheter och bygga en plats där humor och omtanke går hand i hand.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med go och härlig rp, jag kan visa en seriös sida inom rpn där inget lall förekommer, jag kan bidra med rp som gynnar andra personer också i t.ex. scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela för att det ska bli roligt för båda parter i ett scenario inte för sin egna vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja och jag har lärt mig av misstagen genom att inte göra om dom och genom att fått väntat någon vecka tills jag blivit unbannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, man dödar någon utan anledning, vdm man kör på någon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? en rolig men seriös rpare som ej lallar runt.

Nekad.
Anledning: nyligen fått indraget medlemskap. Du måste vänta 2 veckor efter indraget medlemskap innan du kan ansöka om nytt medlemskap.

Du får ansöka igen 2024-11-25. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka