Nekad Salim | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Salim

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2005

Vad heter du på discord? Salim#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 17:00 - kl 23:00

Tisdag kl 17:00- kl 23:00

Onsdag kl 17:00-kl 23:00

Torsdagar kl 17:00-kl 23:00

Fredagar kl 17:00-kl 03:00

Lördagar Så mycket som möjligt men på kvällen

Söndagar Här varierar det men ungefär mellan kl 17:00-kl 23:00

Detta är tiderna då jag går i skolan men är det lov så spelar jag mycket mer.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här på Unive ett par månader och har mycket timmar lagd på denna server. Men på otroligt kort tid så har jag uppnått 400 timar på denna server.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill bli Servervakt då jag vill kunna hjälpa servern att bli bättre en vad den redan är. Jag känner även att jag vill få lite nya utmaningar här på servern. Det skulle nog vara lättare för alla andra staffs då jag kommer vara aktiv och hålla koll på servern samtidigt som jag RPar. För den största delen så skulle jag dva mycket bilar som står helt mitt i vägen utan anledning.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli Servervakt då jag vill kunna hjälpa servern att bli bättre en vad den redan är. Jag känner även att jag vill få lite nya utmaningar här på servern. Jag vill också kunna ta chansen att lära folk på servern som inte kan reglerna genom att t.ex lägga en /kick på folk som inte följer reglerna. Jag kommer alltid att vara säker på att hen inte följer reglerna när jag t.ex kickar någon från servern. Den stora anledningen till att jag vill bli Servervakt är för att jag vill föra bort alla regelbrott som lall,Halv-OOC, OOC, VDM,RDM och andra regelbrott som kan förekomma ganska ofta. Ser jag att det står en bil mitt ute på vägen eller som blockerar någonting nödväntigt så kommer jag att DVa dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att försöka att förbättra servern långsiktigt genom att t.ex /kicka folk som inte kan reglerna. Jag vill kunna bidra med så bra RP som möjligt på servern och att alla ska ha så roligt som dom bara kan och för att det ska kunna uppnås krävs också seriös RP. Mitt mål jag har som Servervakt är att kunna förbättra RPn och att alla ska kunna ha så rolig RP som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? För att kunna bidra med positiv energi och kunna förbättra serverns RP så bra som möjligt. Som servervakt kommer jag kunna underlätta för Staffs genom att hålla koll på servern medans man RPar då det är då man finner mest lall enligt mig.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag ska kunna hjälpa servern så mycket som jag bara kan även fast jag är mitt i RPandet. Sen kommer det underlätta för alla staffs om jag är där och hjälper till lite smått. Mitt mål som servervakt är att kunna förbättra RPn så mycket som möjligt genom att kunna banna och kicka folk som inte följer reglerna. T.ex om någon säger sandstorm så är det Halv-OOC.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt bra erfarenheter inom Staff-Kommandon då jag har varit Trainee förut. Här kommer en lista på kommandon som man behöver för att vara Servervakt.

/svban (id) för att banna någon i 60 minuter.
/kick (id) (anledning) då sparkar jag någon från servern som inte sköter reglena.
/sv Då skriver du i servervakt chatten.
/clearall Du rensar chatten för alla på hela servern.
/toggleid Det är så att man ska kunna se allas ID på distans så att det blir lättare att kunna banna folk eller liknande.
/dv Då tar du helt enkelt bort en bil som t.ex står stilla mitt på gatan utan någon förare.
/revive (id) Då gör jag någon som ligger död helt till liv helt enkelt.

Är du whitelistad på serven? Ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har hänt att jag blivit bannad här på servern för några småfel, som att vara afk när jag ligger död och glömt bort att svara på /me. Men det mästa har varit felaktiga bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka