Nekad Sagz63rdd | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sagz63rdd

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakaria

Vad är ditt discord namn? sagzfrmssp

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Diego Efternamn: De la rosa Ålder: 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Chill, aggresiv(om det behövs) och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Diego är mexikan och är uppväxt i karlstad men var tvungen att flytta till sthlm pga gäng kriminalitet och han har ingen bra utbildning för att skaffa ett stabilt jobb så han bestämmer sig att börja med gäng kriminalitet igen om han kan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet hur man rp:ar och skulle göra bre /mes och /dos och /ames men om nån inte rp:ar då kommer jag rapportera honom

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex om det är en rånare och en polis så ska inte rånaren göra allt han kan för att fly som GTA Driving/unrealistic driving men ska hålla det mer realistiskt och ge polisen en chans så det skapar med RP och mer drama med helst ska man tänka på det lite mer om det är en content creator som är med i scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej för jag vill skaffa en medlemskap innan jag på riktigt skapar en karaktär så det går att slå mig och jag kan slå tillbaka

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RK är Random killing men Unive använder RDM Random Deathmatch och det är när man dödar eller attackerar folk för ingen anledning alls. FearRP/Gun Fear är om nån håller vapen mot ditt huvud ska man ha realistiska reaktioner inte nåt från GTA.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar RP seriöst och om jag bryter mot en regel som jag har glömt eller visste inte om och blir bannad så skulle jag inte blivit arg jag skulle försöka lära mig av det

Nekad
Anledning: Nyligen anslutit sig till discorden
Du kan göra en ansökan igen om 3-4v eftersom du nyligen börjat rollspela på servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka