Nekad Twixy223 | Medlem ansökning (leohal472)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Twixy112

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Twixy112

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jack stenström

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,snäll,omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jack växte upp en stökig miljö där pengar och respekt alltid var ett problem . Han lärde sig tidigt att ta genvägar för att överleva och drogs in i kriminalitet. Trots sitt lugna yttre är han smart och snäll. Hans mål är att bygga upp et namn i den kriminella välden, skapa kontakter och på sikt driva större kriminalitet men alltid med eftertanke och realism.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och långsiktig RP där jag alltid prioriterar andras rollspel och serverns regler. Jag spelar realistiskt, skapar situationer för både civila och kriminella, Jag kan bidra till en levande kriminell RP som känns trovärdigt och rolig för inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna. utan istället fokuserar du på att göra RPn mer realistisk och seriös. för det blir inte roligt för motpartnern om jag vinner hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot någon regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm= dödar eller slår någon utan ett bakomliggande scenario VDM=du använder ditt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var nog allt

du får inte ha samma namn ig som du har irl, du får utväkla lite om din karaktär.... lycka till

Tillbaka