Saftis | Ansökan till Support[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saftis

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Säfström

Vad heter du på discord? SAFTIS#0429

Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så kan jag spela mellan kl 16 till 22 och på helger brukar jag spela 11 till 04.

Berätta om dig själv Jag heter Philip Säfström och jag är 14 år och jag är en rolig och seriös människa när det behövs. Jag bor i uppsala och jag är väldigt intresserad i allt som har med motorer att göra och med datorer. Jag älskar att rpa och jag tycker att jag är ganska bra på det för att jag kan ta saker seriöst och komma på bra scenarion.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ta mycket staff ärenden och jag skulle ta det väldigt seriöst och även varit mycket ingame i tex noclip och kolla så att folk beter sig och inte bryter mot reglerna och håller på med saker som dem inte ska. Jag skulle också försökt att hjälpa så många spelare och staffs som möjligt. Jag hade helt enkelt försökt att göra servern mycket bättre och tryggare.

Hur länge har du spelat på Multistaden? ca 3 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill bli support på multistaden för att jag tycker att det är en bra server som jag skulle vilja vara med och hjälpa till på och ta ärenden så att multistaden kan hjälpa mer folk än innan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna göra den bättre genom att hjälpa många människor och banna folk som tex lallar eller ta ärenden i support och göra jobb så att alla som är över mig inte behöver ta massa såna jobb så att dem kan fokusera på dem lite "viktigare" jobben.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit staff på en annan server men det var länge sen men jag kan dem flesta commandsen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ganska bra jag kan tex /revive /kick [id] /ban [id] [reason] /dv /tp [id] mm

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar bara på Multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Fin ansökan, försök att utveckla genom att ge exempel på hur du skulle hjälpa servern, alltså vad du skulle göra för att servern ska bli bättre och tryggare!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka