Nekad Safi | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Safi

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128726103/

Ditt Hex-ID: 110000145a54a57

Vad är din discord tagg? Safi#1392

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom att de trodde att jag cop baitade när jag vill göra ett roligt scenario med polis, genom att göra så att de skrattar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan kille rpade, vi körde runt hade roligt, sedan så buggas en polis i våran händer. Just då valde vi oss att köra fram till en polisbil för att ge kroppen, eftersom att vi var påväg till ett scenario som på gick av mitt gäng. När scenariot var klart körde vi till sjukan och träffade på samma poliser, och vi valde göra något roligt som inte skulle räkna som copbait. Vi valde att göra det eftersom att jag har fått mycket negativ energi av polisen, känns som att det har varit tråkigt för polisen och sen att polisen inte har mycket att göra än att bara köra runt och göra polisstopp, och åka på rån. Så jag började prata osv, för att kunna få de att skratta men det fungerade inte som resulterade i en ban. Egentligen var det ingen copbait eftersom att vi inte gjorde något olagligt pågång hela tiden som skulle kunn sägas som copbait, samt så var inte menningen att hoppa in i polisbilen eftersom att det var miss, och man behöver rpa på det som jag försökte men blev kickad av senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Varken ja eller nej, jag försökte göra något roligt scenario med polissen genom att sprida en glad rp, men som sedan resulterade i en ban. Det såg kanske helt annorlunda ut ifrån staffsen sida och polisen, men jag försökte att göra något roligt som skulle få oss alla fyra att skratta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, Rdm, suntförnuft, och sedan vdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? mm, nej då jag indirekt inte visste att jag gjorde någon typ av copbait eftersom jag har gjort detta tidigare och detta har inte resulterat i en ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa, att inte åka fram till polisen om jag inte har något viktigt att anmäla eller säga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka