Accepterad Safi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Safi

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128726103/

Ditt Hex-ID: 110000145a54a57

Vad är din discord tagg? Safi#2829

Vem var det som bannade dig? Dexter

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230324_225802.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom att de trodde att jag bedrog en krim roll, jag hoppade vc och skulle ta min intervju för att få tillbaka min krim. Jag antog att man kunde få sin krim tillbaka, och tog min intervju, Dexter kollade upp och jag sa upp min krim roll och han insåg att jag försökte att få krim rollen gratis. Jag gjorde fel ifrån mig att jag inte dubbelkollade om det var så att man kunde få sin krim roll tillbaka ändå om jag sa upp det. Jag förstår till 100% att det tolkades fel, samt är det mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. I krim dcn kom skrevs det ett meddelande om att man kunde få tillbaka sin krim om man klarade en muntlig intervju. Jag valde då att ta den intervjun och allt gick extremt bra. Jag hade ingen aning om att man inte kunde få tillbaka sin krim roll. Jag misstolkade meddelandet, och det resulterade att jag blev permanent avstängd. Det är mitt fel och jag vill verkligen rp på unives, återigen det är mitt fel och jag borde kollat upp vad meddelandet ville komma fram till. Jag beklagar väldigt mycket att jag gjort ett sådant misstag och jag vill verkligen rp på unive,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, då situationen misstolkades, det är mitt fel och jag inser nu hur det misstolkades.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming och lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att jag borde frågat innan jag tog min intervju, och att jag borde nämnt i vc:n hur jag tänkte så att det inte skulle resultera i en permanent avstängning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka