Dubbelpost astonvonhellstrom | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astonvonhellstrom

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 1286 — Följer inte standarden på Unive
Anledning: Undangår köp systemet (får krim rollen på ett olegitimt sätt)
Personal: Korpen
Datum: 2026-07-08
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag hade varit bannad och fått indragen krim roll sedan när jag kommer tillbaka och är unbannad så får jag krim rollen och då tänkte jag att jag fick tillbaka den för beslutet till min bann var fel eller nått så jag rpar som krim ett tag och nu igår så blev jag bannad av korpen för att ha fått krim rollen utan att betala men det kan jag ju inte hjälpa för att portalen gav mig den och en helper sa att jag kunde rpa som krim men nu blev jag blacklistad istället och jag har inte gjort något jag låvar

Tar du ansvar för det som hände? ja det gör jag jag skulle sagt till staff och dra krim rollen eftersom den kom utan att jag hade betalat men jag tyckte det var nice att vara krim igen så det gjorde jag inte och det ångrar jag nu i efter hand men jag ber om ursäkt ochom det händer igen så ska jag inte göra samma misstag

Vad har du lärt dig sedan dess? att om en bugg sker så ska jag säga till staff om den så det kan fixas och jag ber om ursäkt igen men jag vill bara komma tillbaka för unive var mer änn en server för mig

Varför ska vi ge dig en till chans? för det är ett missförstånd och åter igen så var unive mer änn en server för mig och därför vill jag ha en till chans

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvärr

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

du har en aktiv överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka