Accepterad sadengard | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sadengard

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? sadengard

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i en fattig stad där det var mycket kriminalitet. Alans föräldrar var väldigt oroliga om sitt barn och hans framtid och ville förse så mycket bra saker som möjligt till sitt barn och hade en stark vilja med att hjälpa sitt barn så att han kan komma långt inom livet. Alan var väldigt busig och stökade runt i skolan, och föräldrarna var inte glada över det, och började ta återgärder. Men som småning om fortsatte han störa och det blev en rutin med att han bara störde runt. När Alan störde runt i skolan blev han alltid utvisad ur klassrummet och fick inte komma tillbaka, då började Alan hänga med de "coola grabbarna". De var lite dåliga förebilder som rökte och begick stöld hela tiden. Efter en viss tid blev Alan medlem i deras gäng och började med att ta droger osv, göra bankrån samt bilstölder för att tjäna pengar. Han blev en kriminell, föräldrarna hade inte en aning om detta, de litade på sitt barn och tänkte att han var på sitt jobb och jobbade. Men när det då blev krig mellan Alan gäng och Bloods, blev det väldigt farligt för honom att gå ut, det var då han fick tag på sitt första vapen (glock 19) han bar runt sitt vapen var han en gick och avlossade väldigt mycket skott mot Bloods och visade vad hans gäng går för. Men till sist så blev han skottskadad av en person i bloods och klarade rymma sig ifrån stället och hem till sina föräldrar. När föräldrarna såg sitt barn blöda och skrika av smärta ringde de ambulansen och han fick vård. Några månader senare kunde Alan röra på sin arm normalt igen och valde att gå ifrån den äckliga krim världen och jobba på ett annat jobb, och flytta ifrån det stället han bor på, han blev vän med en kille som heter Mahmoud och flyttade då med honom till staden Unive. Ny har Alan en väldigt bra och ljus framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska sköta mig och spela jätte seriös på servern och jag vill också hjälpa er med att rapportera folk som missköter sig. Jag vill också rapportera glitches och bugs sån att servern vara så bäst som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man rpar efter den andras vinst i ett scenario

Hur hittade du Unive? invitead

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka