Inaktuell sadengard | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sadengard

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? sadengard

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag spelat på unive sedan 2021 och verkligen tycker det är en rolig server så är jag redo att bli Medlemskaps Ansvarig. Jag har vart det på ett flertal serverar men inte på unive. Och nu tänkte jag att jag tänker ansöka

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig som ansvarig för medlemskapet på Unive .Eftersom jag har ett stort intresse för spel och kan tänka mig att hålla ett sammanhållet och positivt bemötande för de som spelar. Eftersom jag har tidigare erfarenhet inom Fivem serverar och mitt engagemang till varje medlem avser att stärka och utveckla servern Unive. Jag är dedikerad, kommunikativ och kan skapa en bra plats där människor arbetar tillsammans som ett gemensamt team.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Att bemöta andra människor på ett bra och inbjudande sätt. Och förstå vad dem menar även att lyssna på vad dem har att säga och inte avbryta eller säga något dumt eller kränkande sätt är hur man bör bemöta någon. Men man ska även inte kommentera om dem säger fel eller få dem känna sig nervösa eftersom min upplevelse är att det kan hända och enligt mig är det helt fel att göra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka den igenom att inte ta in lallare eller abusea rollen. För mig är denna roll ett sätt att förändra rpn och höja rp nivån så den blir perfekt Eftersom att jag tycker att just nu är det lite för lalligt mest inom den civila rpn

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Följa Regler, Vara snälla mot varandra, Och hålla en hög rp nivå

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att ta in rätt personer som känns vettiga och inte avbryta

Hur ser din aktivitetet ut? 12-03

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka