Inaktuell ilon | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Ilon Liljeblad

Vad heter du på discord? ilon121212 eller I=0n

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? eftersom jag tycker om att arbeta med människor och jag tycker om att bestämma ha kontroll över områden och att hjälpa Jag är intresserad av att utveckla medlemskap och skapa engagemang som gynnar både medlemmarna och unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är noggrann, strukturerad och har lätt för att kommunicera. Jag trivs med att ta ansvar och är bra på att hantera uppgifter effektivt, vilket gör att jag kan skapa en bra upplevelse för medlemmarna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bör alltid bemöta andra med respekt, lyhördhet och vänlighet. Det är viktigt att vara empatisk, förstående och att visa omtanke, oavsett situation. Genom att vara öppen och ärlig skapar man en positiv och trygg atmosfär."

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen av att vara medlem på Unive genom att skapa en stark gemenskap där medlemmarna känner sig värderade och delaktiga. Genom att erbjuda relevant information, skapa fler möjligheter för engagemang och aktivt lyssna på medlemmarnas behov, kan vi göra medlemskapet mer meningsfullt och ge medlemmarna verktyg för att utvecklas och nå sina mål inom Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Respekt, ansvar, Engagemang, och vara öppen för nya idéer.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ett ansvar för att skapa en positiv och engagerande medlemsupplevelse, samtidigt som jag säkerställer att medlemsinformation hanteras korrekt och effektivt.

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv väldigt mycket runt 5 till 6 timmar varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej, tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka