Nekad saddam hussein | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saddam hussein

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: saddam hussein

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025060843/

Vad är din discord tagg? Subkai#6126

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Moddning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban då jag utförde ett arbete in game där jag skulle döda någon för en summa pengar vilket gjorde att killen som gav mig arbetet gav mig runt 800 miljoner som admin sedan såg som moddning.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Har inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp, sagt att jag vill ha en mindre summa, eller inte tagit arbetetm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, kommer inte göra skumma grejer såsom ta emot 800 miljoner .

Har du läst våra regler? Ja

Användarnamn: saddam hussein

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025060843/

Vad är din discord tagg? Subkai#6126

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Moddning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban då jag utförde ett arbete in game där jag skulle döda någon för en summa pengar vilket gjorde att killen som gav mig arbetet gav mig runt 800 miljoner som admin sedan såg som moddning.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Har inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp, sagt att jag vill ha en mindre summa, eller inte tagit arbetetm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, kommer inte göra skumma grejer såsom ta emot 800 miljoner .

Har du läst våra regler? Ja
Staffsen tror ju såklart det är en moddare ifall du har 800 miljoner på serven

Staffsen tror ju såklart det är en moddare ifall du har 800 miljoner på serven
ja, kan tänka mig faktiskt men det har ju gått en vecka sen ban och vet inte ifall killen som gav mig pengarna var moddare men tycker jag borde bli unbannad då jag aldrig innan haft problem med staffs eller admin.

ja, kan tänka mig faktiskt men det har ju gått en vecka sen ban och vet inte ifall killen som gav mig pengarna var moddare men tycker jag borde bli unbannad då jag aldrig innan haft problem med staffs eller admin.
varför säger du inte till någon staff eller högre om du får 800 miljoner känns det inte konstigt att få så mycket pengar bara så

Nekad, du verkar inte förstå problemet med att ta emot 800 miljoner från någon.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka