Nekad robbinmalm | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robbinmalm

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: ttps://steamcommunity.com/id/12345678910roi/

Ditt Hex-ID: 11000015ae596e0

Vad är din discord tagg? rm29

Vem var det som bannade dig? vet inte de va typ anti cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antar att de va anti cheat för att jag hade för mycket pengar på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för att en kille var skyldig mig pengar för en importbil jag sålde för 13,5 miljoner. Jag skulle få resten, 11 miljoner, senare. Men så fort jag fick pengarna blev jag permanent bannad för att "vara moddare".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannlysningen var felaktig eftersom pengarna jag fick inte hade något med moddning att göra. Det var en legitim överenskommelse där jag sålde en importbil för 13,5 miljoner och hade rätt att få de resterande 11 miljonerna senare. När jag tog emot betalningen, som vi kommit överens om, blev jag felaktigt anklagad för att vara moddare och bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, men inte för något liknande. Jag har lärt mig att följa reglerna noggrant, och därför känns den här bannen orättvis eftersom transaktionen var helt legitim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat dokumentera transaktionen tydligare eller informerat en admin i förväg om att jag skulle få pengarna, så att det inte kunde misstolkas som moddning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att vara tydligare i kommunikationen kring stora transaktioner och se till att undvika situationer som kan misstolkas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och accepterar det. Jag hoppas att ni kan granska detta rättvist utan att jag behöver påpeka det ytterligare.

du har ju dupat pengar, så du snackar skit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka