Sadak | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sadak

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Sadak

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198871725437/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sadak

Vad är ditt discord namn? Spenser#1721

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. min gubbe brucka att spela fotboll sen bleva han skada så han kunnde inte spela fotboll länger som flytta han till den här staden lete efter nya saker till exemplen för att en ny hobbi eller ett nytt jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vet reglerna och jag har mycket erfarenhet. jag spelat in andar server jag vet mycket om FiveM för att jag har spelat mycket och kan för det mesta sakerna som man behöver till FiveM.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag min vän prata mycket om det här server om hur bara den är och har hör från han också om den här ser så ville ser för mig själv

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 28 timmar på FiveM

Hur hittade du Multistaden? en av mina vänner berätta till mig om det. Så jag ville se för mig om hur bra den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte blivit på någon server som jag har spelat på

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja jag har spelat på andra server men jag har inte varit whitlistad. man har spelat på orbit gaming network och jag vi där inne som gäst på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka