Inaktuell Sacredbubben | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sacredbubben

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Sacredbubben

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunvald Patrikson, 76 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, erfaren och lurig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gunvald Patrikson föddes 1949 i en liten kuststad i Bohuslän. Redan som liten visade han sin skarpa intelligens och sin förmåga att tänka flera steg framför alla andra. På 1960-talet bara i tjugoårsåldern värvades Gunvald av Sveriges underrättelse tjänst. Han involverades i operationer i både Östeuropa och i Mellanöstern samt alla stora militära konflikter på jorden. Någon gång på 1970-talet bröt han sig loss från underrättelsetjänster och spelade stor roll i undervärlden. Han arbetade med vapenhandeln och spioneri för det rätta priset. Han har kontakter världen över inom bland annat CIA, KGB och Mossad. Han har skapat många fiender under sin karriär så han har nu valt ett lugnare liv bort från alla andra i hans gamla liv och är vi villig att göra vad som helst för att överleva i sin nya hemort. Han kan jobba vanliga jobb som mekaniker men och mer krävande jobb som kanske inte är helt lagligt om det krävs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket inlevelse och en rolig karaktär för allas nöje.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att spela för bådas nöje. T.ex om jag blir arresterad får jag gå med på det för allas nöje.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska visa respekt mot alla medlemmar. Man ska inte diskriminera andra medlemmar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag vet inget som är skulle vara relevant. Jag försöker bara att ha kul med andra människor.

Hej!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Jag verifigeraede igen men eftersom jag redan gjort det står det att jag redan verifierat.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du är vidare genom verifiering

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka