Nekad Saabpro93 | Ban Överklagan [Forsgren32]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 34152
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 34152

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199454446171/

Ditt Hex-ID: steam:1100001590f625b

Vad är din discord tagg? Muhammed Ali/saabpro93

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-27 152711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig på grund av min reaktion och mitt otillbörliga språkval efter den incidenten med den andra spelaren. Mitt användande av en oacceptabel term (efterbliven) när jag vände mig till Guggovic, en av serverns staff-medlemmar, kan ha setts som ett brott mot serverns regler om respektfullt beteende och följa riktlinjer för kommunikation.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev permanent bannad, så var jag involverad i en situation på servern där jag följde reglerna. Jag körde runt på min motorcykel när en annan spelare kom fram till mig och började hota med att banna mig på Discord. Sedan började denne spelare attackera mig fysiskt inom spelet och tog mina virtuella tillgångar, värda 400 000 virtuella valuta. Under hela händelsen agerade en av serverns staff-medlemmar, Guggovic, som inte ingrep för att lösa konflikten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev permanent bannad av staff-medlemmarna på grund av mitt agerande under och efter händelsen. Efter att ha förlorat mina virtuella tillgångar och känna mig orättvist behandlad, blev jag arg och använde en otillbörlig term (efterbliven) när jag vände mig till Guggovic. Detta resulterade i att jag blev permanent bannad från servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har tidigare blivit bannad från servern, men inte på grund av att jag retade en staff. Mina tidigare bans har varit relaterade till OOC (out of character) beteende, inblandning i bråk och misslyckad roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ångrar att jag lät min frustration ta överhanden och använde en oacceptabel term när jag vände mig till Guggovic. Jag borde ha hanterat situationen på ett mer konstruktivt sätt och rapporterat händelsen istället för att bli aggressiv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det är viktigt att hantera konflikter och frustration på ett mognare sätt inom spelet. Istället för att använda otillbörliga termer bör jag försöka kommunicera med serverns personal och följa de etablerade kanalerna för att rapportera problem. Jag kommer också att tänka mer på att följa serverns regler och undvika att agera på ett sätt som kan skada spelupplevelsen för andra. Jag hoppas att jag kan använda den här erfarenheten för att bli en bättre och mer ansvarig medlem av GTA 5 roleplay-communityn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår--

Använt chat gpt på frågan ''Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka