Nekad Saabpro93 | Ban Överklagan [Forsgren32]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 34152
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 34152

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199454446171/

Ditt Hex-ID: steam:1100001590f625b

Vad är din discord tagg? Muhammed Ali / Saabpro93

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-27 152711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kalla Guggovic efterbliven

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad som hände? jo jag följer reglerna kör motorcykel så kommer någon framm o säger jag ska banna dig på discord o börjar slår mig sedan lottar han mig på marja lisas, och guggovic gjorde inget åt det han tog värde 400k från min inv har bevis klipp på allt jag blev arg o sa efterbliven guggovic o blev permanet bannad,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. dock jag agerar att jag borde inte säga så till guggovic men att han inte ressa mig i tid och att han inte fick ban, det tog han minst 7min tills han skulle banna han där grabben, så jag blev arg o kalla han efterbliven, sen så bannar forsgren32 mig. det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad för detta, men har blivit bannd för ooc, bråk, tagit bilar, jag som har börjat följa reglerna och läsa om dom och sen ser jag grabben springer runt och trollar, säger kommer banna dig på dc, får 7 dagars ban o jag får permanent tycker dock de lite felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte säga efterbliven och anmäla han istället kanske varit lite bättre nu så kan jag inte anmäla han för att jag gjorde en misstag genom kalla han efterbliven

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa inte reta staff försöka va lugnare. ska försöka va lugnare nästa gång och hoppa support om staffen/helper gör inte sitt jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår att om jag begär att min överklagan ska läsas ni kommer och att neka den..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka