Antagen Saabpro93 | Ansökan till Servervakt [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saabpro94

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
309
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa

Vad heter du på discord? Saabpro94

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015ddfe274

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar är jag oftast aktiv mellan 2–3 timmar per dag, främst under eftermiddag och kväll när skola och andra åtaganden är klara.
På helger är jag betydligt mer aktiv, vanligtvis mellan 7–10 timmar per dag, beroende på om jag har andra planer.

Under lov, som sommarlov eller jullov, kan jag vara aktiv upp till 12–14 timmar per dag.
Jag är van att anpassa min aktivitet efter behov och kan logga in extra om det krävs.

Sammanfattningsvis är jag aktiv flera dagar i veckan och finns tillgänglig när servern behöver hjälp.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan år 2022. Jag har alltså varit på servern under en lång tid. Jag hade ett kort uppehåll under en period. Men jag kom tillbaka till servern för några månader sedan. Sedan jag kom tillbaka har jag varit mycket mer seriös. Jag har blivit äldre. Jag har blivit lugnare. Jag har lärt mig hur servern fungerar på ett bättre sätt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit medlem på Unive sedan år 2022. Jag har alltså varit på servern under en lång tid. Jag hade ett kort uppehåll under en period. Men jag kom tillbaka till servern för några månader sedan. Sedan jag kom tillbaka har jag varit mycket mer seriös. Jag har blivit äldre. Jag har blivit lugnare. Jag har lärt mig hur servern fungerar på ett bättre sätt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är till för att hjälpa staff.
Staff kan inte se allt som händer på servern.

Servervakten hjälper till genom att ta mindre och tydliga regelbrott.

Exempel på vad en servervakt kan ta är VDM, lall sen mycket mer som jag vill ta upp på intervjun

förstörda fordon

folk som bryter regler utanför RP

En servervakt ska inte störa pågående RP.

Om ett RP pågår ska det få fortsätta.

Om något är fel kan servervakten: ta det efteråt, dokumentera, kontakta staff

Vid större eller svåra situationer ska servervakten alltid fråga staff.
Man ska inte gissa.
Man ska inte agera själv om man är osäker.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag vill bli servervakt för att hjälpa servern.
Jag vill att RP ska vara bättre och roligare för alla.

Jag vet att staff har mycket att göra.
Jag vill ta bort stress från staff genom att hjälpa till.

Jag vill hjälpa spelare, stoppa tydliga regelbrott, göra servern lugnare,

Jag är en person so ,är lugn, stressar inte lätt, kan ta kritik,kan lyssna

Jag vill inte bli servervakt för makt.
Jag vill inte ha fördelar.
Jag vill hjälpa servern på ett rättvist sätt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse betyder att man missbrukar sin roll.

Exempel på abuse använda kommandon för sig själv, banna någon man inte gillar, kicka någon utan anledning, använda verktyg för att få fördel i RP eller använda toggel id för att hitta spelare mitt i scenario

Abuse förstör förtroendet.
Abuse skadar servern.

Korruption betyder att man gynnar sig själv eller sina vänner.

Exempel på korruption skydda en vän som bryter regler, ignorera regelbrott, hjälpa sin egen sida i RP

Korruption är mycket allvarligt.
Det förstör rättvisa.
Det förstör RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka