Ej Antagen Saabpro93 | Ansökan till Servervakt [Jimmje]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saabpro94

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
309
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa

Vad heter du på discord? saabpro94

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015ddfe274

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu under jullover ca 14 timmar om dagen, helger ca 7-10 timmar. Efter lovet ca 3 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2022-2023. Lämnade så kom jag tbx för några månader sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2022-2023 blev jag bannad men just nu nej förutom felaktiga ban av anticheat

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att lätta staffs arbete på servern då en staff kan inte vara överallt och se allting, därför kan vi som är SV hjälpa till och underlätta ert arbeta. Man har koll på spelare ifall de begår regelbrott så SV bannar man, ifall någon lallar under rån så bannar man inte utan man tar det efter scenariot.. eller andra platser så kan man banna. Inser man någon vdm så kan man banna och sedan ska man alltid dokumenterar det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa till att underlätta staffs arbete och hjälpa till att ta bort alla dessa bilar överallt som blir lämnade förstörda, jag kommer som sagt inte dock leta efter sånt då det räknas ju som att man rpar på något som är en ooc sak.Men simpelt sagt, jag vill helt enkelt hjälpa till att underlätta staffs arbete då staffs kan omöjligt hinna med allting som händer.

Kan liksom använda mig utav, /dv /kick /toggleid /sv /svban för att hjälpa staffs & samtidigt kontakta staffs genom sv chatten så att man kan få dit en staff snabbt som kan snabbt lösa dem större problemen om det skulle förekomma.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att du använder dina perms på ett otilåtet sätt och det vill säga om du kickar någon mitt i scenariot för att vinna. Har rätt bra koll på detta och kommer aldrig göra dett.

Abuse: Som exempel att jag använder mig utav toggleid under scenarion för att få ett övertag.

Vill verkligen bli sv för att underlätta staffs arbete så slipper dom hålla på med små saker som när folk vdmar eller lallar!

Ha de gott!

Mvh,
Saab

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka