Accepterad SaabLover4Life | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121259029/

Ditt Hex-ID: steam:110000145335a15

Vad är din discord tagg? gaffeln2.0

Vem var det som bannade dig? Issa

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förklarar nedanför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning där scenariot var helt kaos där alla sköt mot alla, en kille som blir downad av mina grabbar blir downad jag märker det försöker finisha han från avstånd men märker att det inte går, tänkte att jag åker fram istället för att kolla ifall jag har nån möjlighet att kidnappa han och göra det till ett bättre scenario, men när ja kommert fram till hans kropp så märker jag att det fortfarande skjuts hejvilt och att jag riskerade att dö ifall jag hoppa ut hålla in ALT ta fram ögat på ''Bära upp'' så att jag hoppa ut istället för att finisha han då det inte fanns en annan möjlighet för mig och att låta han leva och rymma känns ba skumt så jag gjorde det bästa jag tänkte i studen då han ändå hade skjutit mot mina grabbar och hela denhär grejen. Men men

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ej den är felaktig, jag tycker att jag kunde ha gjort bättre av mig när jag märkte att jag ej kunde kidnappa och skulle bara åkt därifrån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger innan men de flesta bans har tagits bort då de varit felaktiga. Dessutom förekom de flesta bans när jag för första gången kom till Unive, vilket även var min första RP-server. Därav skedde det en del klantiga regelbrott såsom halv ooc och liknande. Däremot inget grövre. Jag tog alltid lärdom av alla bans och lyssnade på staffsens förklaringar samt deras syn på hur jag skulle kunna förbättra mitt rollspel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte dödat han, och bara skulle ha åkt därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig som tidigare nämnt att tänka ett par steg längre och använda mina små grå. Jag är mycket ledsen för mina tröga beslut som jag tidigare tagit till och kan endast beklaga mitt opassande beteende. Dessutom har jag lärt mig att Unive är verkligen något som jag vill vara en del av.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka