Ej Antagen SaabLover4Life | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Ditt discordnamn: gaffeln2.0

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag verkligen brinner för Unive och har spelat här i cirka 3 år. Efter lång tid som spelare känner jag att jag vill ta nästa steg och bidra till serverns utveckling istället för att enbart RP:a.
Jag har tidigare erfarenhet som MA, vilket har gett mig en bra förståelse för regler, ansvar och hur man agerar professionellt i staffrollen. Jag är noggrann, rättvis och tar mitt ansvar seriöst. Mitt mål är att hjälpa staffteamet att upprätthålla en hög RP-nivå och se till att regler följs på ett korrekt och respektfullt sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag upplever att det ibland förekommer regelbrott som påverkar RP-kvaliteten negativt. Det kan handla om spelare som inte tar RP seriöst eller bryter mot regler på ett sätt som förstör för andra. Detta är något jag gärna vill vara med och förbättra tillsammans med staffteamet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag vill arbeta aktivt tillsammans med övriga i staffteamet genom att vara uppmärksam, rapportera korrekt och ta ärenden på ett lugnt och professionellt sätt. Jag tror på samarbete, tydlig kommunikation och att alltid följa serverns riktlinjer när man hanterar regelbrott. Målet är att förebygga problem och samtidigt hjälpa spelare att utvecklas.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är extremt viktigt. Som staff är man en förebild och ska alltid uppträda lugnt, respektfullt och neutralt. Även i pressade situationer är det viktigt att behålla ett moget beteende, lyssna på båda sidor och fatta rättvisa beslut enligt reglerna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har möjlighet att vara mycket aktiv och kan anpassa min tid väl. Jag ser till att balansera staffarbete, privatliv och eventuell RP så att jag alltid kan prestera bra i min staffroll utan att det påverkar andra delar negativt.

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 3 år nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare varit MA.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen för det som passar mig bäst, men är främst intresserad av rollen som kriminellt ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka