Accepterad Saab21 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saab21

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199475617774/

Ditt Hex-ID: 11000015a526fee

Vad är din discord tagg? warrado1

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var vid marja lisa och jobba och de kom o skulle köpa en bil men jag trodde dem behövde medlem för o köpa så dem sa ge mig trust annars jag kommer inte kunna köpa bilen sedan så drog dem och jag skrev i ooc jag kommer ta bort er trust sen sa han ingame jag kommer slå sönder dig i skolan om du golar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid marjalisa och jobba och jag skulle sälja en bil till dem och dem sa att dem behövde trust för o köpa bilen så jag gick på de och trusta dem sen så drog dem och jag visste it att dem skulle gå o skjuta Beskriv utförligt och försök få fram så många detaljer som möjligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var it felaktig ni hade 100% rätt att banna mig men ni borde höra från min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns it mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att fråga mina kollegor om dem behöver trust för o köpa en bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka