Nekad Sa1nt | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sa1nt

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Dahlin Söderkvist

Vad är ditt discord namn? of.Sa1nt

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 1999

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hans Andersson och han har en barkund i det militära inom amfibie kåren där han gjorde 2 utlands missioner Afghanistan och Mali, båda inom spanings kompaniet. men har efter några år i tjänst bestämt sig för att han vill bli polis. han är en väldigt driven person i både yrke och träning och spenderar sin fritid på utomhus sporter som tex orientering, klättring och springa maraton. han är trevlig men rak och pondus vilket gör att han ibland kan upplevas som sträng.

han är 24 år gammal samma som jag för att hålla det enkelt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med att ta min roll väldigt seriöst och lägga all min tid på server på att göra mitt yrke så bra som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spelat för egen vinning utan att låta andras rp ta prio ibland.
om jag tex blir rånad när jag inte är i tjänst så får jag låta dom råna mig och inte dra tjänste vapnet bara för att jag är polis.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? har förstått dom rätt bra tror jag, är ny till rp så kan inte alla förkortningar och kommer lägga ner mer tid på att lära mig det jag inte förstår.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kan inte komma på något direkt, är helt ny till detta men ser fram emot att lära mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka