Accepterad Sa1nt | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sa1nt

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Dahlin Söderkvist

Vad är ditt discord namn? of.Sa1nt

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans Andersson och är 24 år gammal. har sedan han han varit liten alltid velat jobba med någon som gör skillnad i samhället, han har alltid spelat i lagsporter som fotboll mm, har gjorde lumpen som 18åring och tog därefter anställning på amfibie kåren. Han gjorde utlandsutlandstjänst som 20åring i Afghanistan och sedan i Mali på spaning/skytte kompaniet. därefter så valde han att söka till polis där han kände att han ville påverka mer i samhället han bor i än i andra länder.
på fritiden så håller han på med träning i många olika ¨sporter¨ tex klättring, orientering och maraton löpning.
som person är han väldigt driven och noggrann i det han gör.
han är en trevlig kille men som är rak i sak och inte är rädd för att stå på sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara seriöst i min roll och jobb och ett och annat skratt troligtvis, jag är väldigt ny till rp och har därför ingen vidare erfarenhet i det, men det jag saknar i erfarenhet för jag väl göra upp i med inlevelse och självsäkerhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spelat för egen vinning utan att låta andras rp ta prio ibland.
om jag tex blir rånad när jag inte är i tjänst så får jag låta dom råna mig och inte dra tjänste vapnet bara för att jag är polis.
mer eller mindre att se till att alla har det roligt inte bara jag.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst på reglerna både 1,2 och 3 gånger, kan fortfarande inte dom utantill helt men har förstått dom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? inte direkt, har kanske lite via jobbet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kanske inte är relevant för detta men har tidigare tävlat i cs vilket kanske inte hjälper med detta spel men kanske visar på driv, disciplin och tålamod

1. Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka