Nekad S3bb3 | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S3bb3

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199177470893/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? S3bb3#1284

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2009

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Sebastian mitt favorit yrke är polis jag drömmer om det. Jag är 13 och älskar spagetti och köttfärssås. jag är lugn, snäll och inte störig, ibland är jag dum men beror på om det är någon dum/störig men om jag möter någon snäll så är jag snäll och lugn. Jag är föd i Sverige/Malmö. Mitt favorit spel är fivem och jag tycker också om att spela basket. Min bästa kompis är min hund den är en chiwawa och den heter Sigge. Den är rolig/snäll och lekfull och den är 2 år gammal. Min pappa och mamma jobbar som chef på olika mat ställen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att få all möjlighet till servern. Och för att bli polis för att kunna hjälpa servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa folk för jag vill bli polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ifall motparten vinner ska man ändå ha kul.

Hur hittade du Unive? Min kompis Alex berättade om den och jag tyckte att den lät rolig så jag testa den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka