Nekad !S1ungan | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slungann

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/justezzo4kars1hush/

Ditt Hex-ID: 1100001453e33a9

Vad är din discord tagg? !s1ungan#0018

Vem var det som bannade dig? först san men placerades nyligen av philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, staffsen banande mig eftersom jag skickade ut en gif på philip320. De bannade mig eftersom de räknas som doxxing antar jag men är bannad för inkompetent men de förstår jag mycket väl varför jag har den anledningen till denna bann. De bannade mig också eftersom jag taggade alla helpers efter jag hade skickat ut gifen. Varför jag gjorde detta var för att jag trodde jag inte skulle vilja komma tillbaka till unive igen men hade väl jävligt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade 2 gifs som philip320 och limpis var med på. Därefter när jag kom på att jag hade gifsen så skickade jag ut de i unives discord i kanalen allmänt och taggade alla helpers på servern för jag ville få uppmärksamhet direkt efter jag skickade ut de. Efter ca 2-3 minuter när staffsen såg vad som hade inträffat så blev jag bannad (permanent) från discord servern men även fivem servvern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Varför jag skulle tro att denna ban var felaktig finns inte ens på världskartan. Jag gjorde en jävla dum grej mot philip som jag 100% förstår till varför jag blev bannad så fort och har svårt att komma tillbaka. Om jag ska vara ärlig så skulle jag även inte unbanna folk efter denna händelse om det hände mig men det är väl från person till person. Jag förstår philip till 100% och varför till minsta detalj varför jag blev bannad så snabbt. Att inte bli bannad av de här är bara ett mirakel, det är desamma med att bli unbannad för just denna händelse med. Fattar inte varför jag gjorde det men de som är gjort är gjort. Jag står upp för de jag gjorde men kan alltid försöka be om ursäkt till den utsatte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft några små bans hit och dit på unive, t.ex som dålig rp på lagning, suntförnuft, vdm osv. Men har även haft 2 permanenta bans på unive (detta blev min tredje). Mina "små bans" har inträffat när jag har RP:AT ingame och bara vart väldigt lat eller RP:AT konstigt (kommer inte direkt ihåg de "små bans" jag har fått). Min första "permanenta" ban som jag fick var för jag sv bannade folk utan sv rollen. Jag hade precis blivit av med min sv och krim och fick då tanken att förstöra för folk. Jag hamnade i en konflikt med några randoms ig (ca 8 st) då vi började tjafsa och hela den biten. Jag sv bannade sedan alla de åtta och quitade för att sedan bli permanent bannad. Jag var fullt medveten om här med att jag skulle bli bannad och få konsekvenser för denna handlig jag hade gjort Jag blev unbannad för den här men även min andra som jag ska berätta om. Min andra permanenta ban gick till såhär: Jag var boss i då så kallade "diaz kartell". Jag gick och käkade när jag var ig och hade blivit kidnappad när jag kom tillbaka till datorn. Scenariot mellan mig och föredetta Los Santos blev lite konstigt. Det var en vanlig kidnappning för att få tag i information osv. Jag hade varit korrupt ig när de hade vapen mot mig (fear rp) och att jag inte lyssna på de när de kidnappade mig (då jag var och åt). Melkerinos (föredetta mod eller om han är kvar) bad mig komma support och började snacka om scenariot, han anklagade mig för saker jag antog fel och när de var min tur att prata så pratade de bara i mun på mig. Jag sa håll käften till han och att han var dum i huvudet sen lämna jag support utan någon tillåtelse att göra det. Blev sedan permanent bannad för "disrespect mot staff" men blev unbannad nån månad senare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jadu, jag skulle kunna gjort en massa saker annorlunda. Huvudsaken som jag skulle kunna göra annorlunda skulle vara att inte ens skicka ut gifen på philip. Det är väl de mesta. Men överhuvudtaget inte tagga staffsen heller för den delen. skadade servern för både spelarna, ägarna osv men även för mig. Blev permanent bannad och de har jag inget att säga om. Vet varför jag blev bannad och varför jag inte skulle kunna bli unbannad men som sagt skulle göra allt i min makt att iallafall kunna be om ursäkt till philip. Svårt läge jag e fast i men det var jag som skapade skadan igen annan. Har inget mer att säga än det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om man gör fel så får man konsekvenser för det och de går inte att göra någonting åt det man har gjort om man inte har riktigt tur. jag erkänner att jag har gjort väldigt dumma och står för dem, har absolut inget att neka till gällande denna händelse. Man lär sig mycket efter konsekvenser om hur och vad man inte får göra. För den delen så visste jag redan att man ej fick göra detta men gjorde det ändå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Kan du ge en förklaring varför jag bara blir nekad hela tiden? har skickat in ca 50-60 banöverklaganden utan något svar

Men här har du din förklaring. Det är så jävla barnsligt att göra en sån sak och du kommer inte att komma tillbaka så jag säger det till dig här och nu så vet du om det. Dethär beteendet fungerar inte någonstans och efter denna handling är du en risk att ta tillbaka till servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka