Accepterad S1NO_08153 | Medlem ansökning ( 1gioo )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1NO_08153

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? daniel

Vad är ditt discord namn? s1no_08153

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter daniel han är född 2000-06-02 han är uppväxt med sin mamma pappa och sin storebror. han hade en bra uppväxt med sin familj han skötte skolan och plugget bra. Men när daniel va 18år så hände de en sak som skulle förendra hela hans liv daniel bror och hans kompisar va ute och åkte runt i en bil och krockade rakt in i ett träd i hög hastighet. När daniel bror va inne på sjukhuset så fick daniel och hans familj reda på vad som hade hänt och åkte raka vägen till sjukhuset när de va på sjukhuset så kom läkaren med beskedet att Han hade avlidit daniel drabbades hårt av detta eftersom hans bror betyde väldigt mycket för daniel han började knarka och söka sig till kriminalitet. daniel hittade nya vänner inom de kriminella livet och kände att han inte ongrade de 1 sekund. Men så en dag så hände de en grej Han ville ut från all kriminalitet med de va inte så lätt daniel fick de flesta gängen efter sig så han va tvungen att flytta så snabbt som möjligt så han hoppade på närmaste bussen och flydde från den staden. Han kände att han fortfarande hade folk efter sig så han drog till flygplatsen och tog ett snabb flyg till staden unive och där kännder han sig trygg och lugn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig o social rp och det viktigaste för mig är att alla har roligt i senariot med mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska få vinna scenarion och ha det kul i rpandet för båda spelarna och får alla spelarna och det händer alla någon gång att man förlorar ett scenarion men det händer alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt Förnuft är en förmåga att använda logiskt tänkande och resonemang för att fatta kloka beslut. Det handlar mycket om att göra bedömningar vad man skulle göra och vad man inte skulle göra. Sunt Förnuft är en extremt bred och grundläggande regel som man behöver använda sig av hela tiden inom rp. Allt handlar om logiskt tänkande, bedömningar och konsekvenstänk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat på unive för

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka