Inaktuell S1monnnx. | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1monnnx.

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: S1monnnx.

Ange ditt födelsedatum 12 April 2006

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff för att utveckla samt höja rp nivån på servern, Jag ser mycket problem just på den kriminella sidan ser mycket skottlossningar och dålig rp från många i servern. Det är inte bara de kriminella jag kommer fokusera på, kommer fokusera på allt inom staff rollen kommer specca runt kolla vad som är fel och rp nivån ska vara hög och utvecklad.

Jag som staff kommer vara aktiv och specca mycket kommer ta staff arbetet seriöst och kommer inte lalla runt med rollen utan att jag ansökte för en anledning för att fixa till server och att vara en förebild för andra spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker mest kriminella rpn inte funkar, ser mycket fel i de och rpn är väldigt lågt i de och jag är den perfekta personen till detta, Jag har så mycket enfarenheter inom kriminell och har så mycket i tanken och göra rp roligt. Jag kommer också specca mycket men ser väldigt mycket fel från polisens sida också, mycket regelbrott som polisen gör och inte riktigt bryr sig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag som staff och de andra i staff teamet kommer ta tag i de som är problemet vi kommer komma på en lösning på de som är problemet, om de är så att personen har brutit mot reglerna så kommer vi ta beslut tillsammans som vettiga människor.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt och vissa de andra folk att vi i staff teamet är professionella och hjälper till folk som behöver hjälp på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kan vara väldigt aktiv, under denna perioden kommer jag vara väldigt aktiv då jag inte har skola och är hemma mest av tiden.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på servern sen 2020

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell ansvarig då jag vet bäst inom Krim rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka