S1mon | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1mon

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 29 April 2005

Vad heter du på discord? Kabumba#6900

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 80

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? många typ 4

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan

Hur många timmar har du på FiveM? 80

Vad heter du? Simon Lindberg

Hur gammal är du? 55

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag tycker det värkar vara ett roligt yrke där många olika äventyr kommer uppstå, jag vill att samhället ska vara tryggt för alla. Jag vill göra staden säkrare och att ingen ska leva sitt liv i rädsla

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag är väldigt engagerad och jag jobbar inte för pengar men för människorna, jag är ofta i tjänst. Jag har tyvärr inte haft något sånt här jobb. Jag är också rätt så vältränad och gymmar ganska ofta

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska inte prata hela tiden då viktig information ej kommer kunnas nå fram till samtliga då det kanske är en som inte vet vad radiodisciplin pratar om orelevant saker. Man skall prata en om gången och ej prata i mun på varandra och sköta det professionellt.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra Securitas vakt är rättvis, hjälpsam, opartisk, trevlig. En bra Securitas vakt ska även hålla en bra och lugn stämning på offentliga platser. Vapen ska endast användas när det verkligen behövs t.ex om personen gör på något eller om den har ett vapen själv.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Det jag skulle göra är att försöka lugna ner personen medans jag kalla på förstärkning. Om mannen inte lugnar ner efter försök att lugna ned han så skulle jag dra fram el pistolen och skrika att han ska släppa kniven om han inte gör det så använder jag den mot honom men om el pistolen inte fungerar eller om det inte går så blir jag tvungen att vänta på förstärkning, om manen går till attack kommer jag behöva använda mig av batongen.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag börjar med att höja min röst och säga till dem att sluta men om de inte lyssnar blir jag tvungen att använd mig av batongen och slå ned den person som har övergreppet eller använda mig av el pistolen, sedan så sätter jag hen i handbojor. Efter det så ringer jag ambulans och polis och låter dem ta över, jag kommer även pratar lugnt med den utsatte om den blivit skadad.

Har du några andra frågor? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka