Nekad s1lent | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s1lent

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Ban-referens
jwcpru — FiveM, Permanent
Anledning: har EULEN. Beslut av [BG & Momo]
Bannad av: BubbleGum
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag blev bannad för EULEN efter en PC-check och ni sa att ni hittade EULEN på min dator. Men jag vill säga att jag aldrig har använt EULEN eller något annat fuskprogram. Under PC-checken gjorde jag allt ni sa och visade det ni ville se. Jag har inget att dölja och jag skulle inte riskera mitt konto genom att fuska. Därför tycker jag det är konstigt att ni säger att ni hittade EULEN på min dator.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för min del i situationen och förstår att reglerna finns av en anledning. Däremot vill jag förtydliga att jag inte medvetet har fuskat eller använt några otillåtna program. Om något jag gjorde uppfattades som fusk så var det inte min avsikt, och jag beklagar i så fall missförståndet. Jag respekterar serverns regler och vill gärna fortsätta spela på ett rättvist sätt.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man måste vara extra noga med att följa alla regler och visa vad man gör så att det inte blir missförstånd. Nästa gång ska jag försöka vara mer tydlig och se till att allt jag gör följer reglerna, så att ingen tror något fel.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag verkligen vill spela på ett schyst sätt och följa alla regler.Som sagt har jag inte fuskat men jag tycker ni ska ge mig en chans igen eftersom jag vill gärna spela på unive och skapa minnen igen som jag gjorde när jag spelade där innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag kommer försöka hålla mig från att få bans om jag får chansen igen och jag vill att ni ska se att jag har ändrat mig och är mer mogen nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka