Nekad s1lent | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s1lent

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199566832864/

Ditt Hex-ID: steam:11000015fc244e0

Vad är din discord tagg? s11lentz

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum och Momo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-22 133548.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för EULEN efter en PC-check och ni sa att ni hittade EULEN på min dator. Men jag vill säga att jag aldrig har använt EULEN eller något annat fuskprogram. Under PC-checken gjorde jag allt ni sa och visade det ni ville se. Jag har inget att dölja och jag skulle inte riskera mitt konto genom att fuska. Därför tycker jag det är konstigt att ni säger att ni hittade EULEN på min dator.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag gjorde PC-checken så blev jag bannad direkt av anticheatet. Det som hände precis innan var att jag var i en skottlossning med två bilar. Vi körde och det var ett pågående scenario, och när jag hoppade ut ur bilen för att börja skjuta tillbaka så blev jag helt plötsligt bannad. Allt hände väldigt snabbt och jag gjorde inget annorlunda än vad man brukar göra i en sådan situation. Jag använde inga fuskprogram eller något otillåtet, utan jag spelade bara som vanligt och följde serverns regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom jag inte har använt några fuskprogram eller gjort något som är emot reglerna.Jag gjorde inget konstigt eller annorlunda i situationen, utan spelade bara som man brukar göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. Det var för att jag brukade vapen utanför fängelset. Det som hände var att jag precis hade blivit jagad av tre bilar som vi hade krig med. Efter situationen ställde jag mig utanför fängelset för att laga, och jag hade min pistol framme.
Det var då jag blev bannad för att ha brukat vapen utanför fängelset. Jag förstår i efterhand att det var fel av mig att ha vapnet framme där, även om jag nyss varit i en stressig situation.
Jag har tagit lärdom av den bannen och tänker mer på reglerna nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att kanske inte hoppa ut ur bilen och börja skjuta direkt. Även om vi var i en skottlossning med två bilar så kunde jag ha tänkt mer på hur jag agerade i situationen.
Jag hade kunnat stanna kvar i bilen eller spela det mer försiktigt istället för att hoppa ut direkt. Även om jag själv inte tycker att jag gjorde något fel så förstår jag att jag alltid måste tänka på hur mina actioner kan uppfattas och försöka undvika situationer där anticheatet kan reagera fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag har inte använt mig av något fusk eller liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka