Nekad S1lent.B! | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1lent.B!

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? prickskytten

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rezdar Hussein,2009-01-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad,stark och snabb.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: pappa dog i krig i 3 års åldern, jag ska hitta den rätta och bli gift och skaffa 2 barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en hög roleplay nivå, följa reglerna,seriös rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel att jag blir rånad ska jag spela rädd och spela med i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aldrig brutit mot regerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Random deathmatch, copbait och combat logging

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tar roleplay på seriös nivå.

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och Framtidsplaner för din karaktär, Vad innebär det att man/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Och sen behöver du ha samma namn på steam och discord

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka