S1gge13 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

  • Stöd

  • Inget stöd


Resultat kan endast visas efter röstning.

S1gge13

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Ditt discordnamn: S1gge13

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff då jag är väldigt kompetent för denna roll samt ett stort intresse för Staff Arbete och alltid gillar Staff teamet. Jag har ju även extremt mycket erfarenheter om denna roll då jag har varit Helper hela 5 gånger samt Mod en gång.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är allt för mycket lallande på allmäna platser, samt tycker jag att aktiviteten inom jobben ska höjas ganska rejält.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att endast anställa chefer som är kompetenta och aktiva, och på Lall så tänker jag att man ska våga sätta återgärder på dem som gör regler brott och lallar

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man ska agera som en bra förebild för att kunna visa framstegen och visa hur man ska bete sig för medlemmarna. Samt så ska man ej göra regler brott som Staff eller abusa.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte RPa så mycket då en Staff roll är en väldigt högre uppsatt roll inom denna server och därmed ska man inte RPa över huvudtaget.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i Långa perioder med jag började första gången 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit tidigare Mod här och Helper ganska många gånger, så har koll på nästan allt inom denna roll. Därmed tänker jag att denna rollen passar mig perfekt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag passar in överallt
 
Tillbaka
Top