Nekad S1gge12 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1gge12

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? S1ggelito12

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskar Blom, 2004

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam, generös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oskar blom växte upp i en fattig miljö med en ensamstående mamma. hans pappa dog när han var 7år gammal, det var en tuff uppväxt för lila oskar. oskar fyllde tillslut 15år gammal! han började hänga med sina aldra bästa kompisar, dem började äta tillsammans och göra allmäna aktiviteter tillsammans. han drömmde om att skapa ett eget företag! det kom fram till var att han skulle bli rik! planerna gick inte som det skulle utan han ville bli fotbollspelare istället! hans dröm är att bli Polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och roliga scenarion, och hjälpa dem som behöver på servern!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att RPa så att motparten vinner!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har brutit mot power gaming och jag lärde mig av det att det inte att rpa på riktigt!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM [Random Death match] detta innebär att döda någon utan en giltig anledning. VDM [Vehicle Death match] detta innebär att använda sitt fordon som ett vapen. Powergaming, att tillexempel inte RPa på sina skador

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag är väldigt lojal och har ett lågiskt tänkande

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Server ägare

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka