Accepterad s1ckan_ | Ban Överklagan [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s1ckan_

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sickann/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5b2da6

Vad är din discord tagg? fakes1ckan

Vem var det som bannade dig? Daplize

Bild på banmeddelande: unive sds.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog upp telefonen när jag var död och skicka gps till vänner

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sköt ner en grabb och skulle kidnappa han men han trycke U för att vänta till hans grabbar kunde komma och hjälpa han. Sen blev jag sjkuten av någon och dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för att jag tog upp telefonen och tänkte bara på mig själv och de var jävligt dumt av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag slogs på sjukan och då lärde jag mig att man inte ska lalla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ligga där och inte göra något och inte ta upp telefonen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska ta upp telefonen när man är död och skicka gps

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka